Sunday 1 January 2012

Welcoming 2012



Assalamualaiku & Selamat Sejahtera....


First, nk wish epy new year 2012 (thn dlm inggeris la) to my family & my fwen ...Thn bru islam, da lme masuk tahun baru..smoge tahun baru neh akan membuka lembaran baru dalam idop ku n byk kenangan manis yg akan aku perolehi... insya'allah....Sebenarnye, ak tade pn azam baru...sebab, azam-azam aku tahun yg sebelumnye pn x tercapai-capai lagi...hahaha..harap-harap thn baru neh tcapai la yea....semoga rezeki ak bertambah-tambah murah n apa yg ak hajati, akan tercapai...

Tahun baru, usia pun makin bertambah...al-maklumlah, bila usia makin bertambah, byk la kdgrn suara sumbang sana sini....malas aku nk layan...hahaha..pe2 pn, jodoh tetap ada untuk ak...cume lambat atau cepat je..begitu jua dengan kerja...ak harap, aku dapat kerja tbaek tahun 2012 neh....Aku besyukur ke hadrat illahi kerana masih memanjangkan umur ku untuk hidup di muka bumi ini n seterusnya membuat amalan yg banyak, hanya kerana allah s.w.t...Semoga allah mempermudahkan segala-galanya di thn 2012 neh...amin3....


No comments:

Post a Comment

My Hamster