Sunday 29 January 2012

I Love This Picture!!


Assalamualaikum....

Firstly, aku suke sangat-sangat gn picture neh...picture neh di snap oleh bff ak...neh picture smlm...masa wedding bff aku balqis....neh anak member aku, zaki...anaknya neh namenye isya...chomel kan?cm anak mat salleh oooo....dah la suke org pegang dye...dye x menanges sikit pn...aku suka budak-budak mcm neh...dye asyik ketawa je bila orang usik dye...sgt2 kiut...Ramai yg comment picture neh cantekss...siap ada yg ckp, macam anak aku dah...muke lebih kureng je... hahaha...nk tergelak gk...kt fb ak, ak wt pic neh sebagai dp...love it..Insya'allah...someday, aku akan ada anak gk...bila nak kawen, lambat lg...masih muda maaa...hahaha...

Credit to my bff keiko cz tolong amek picture neh...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

My Hamster