Saturday 28 January 2012

Member - member Datang Rumah


Firstly, nak ucap tenkiu banyak2 dkt membe2 unisel aku kerana sudi dtg rumah aku...aku pown x taw yg dowg nk dtg...taw2, call aku masa aku kt kenduri kawen, dowg da sampai depan rumah aku...kalut la aku balik rumah...nasib baek kenduri dekat je...if not, lama la korang kena tunggu aku..huhuhuhu





If korang beritahu awal-awal kan senang...leh gak aku prepare pe yg patot..huhuhu...kan dah kena minum air je...air pn, bukan air biasa...special punya...datang dari cameron highlands...jauh aku g beli taw jus strawberi 2...hahahaha....sebelum dorg balik, sempat gk la bposing depan umah aku...bila lg kan nk bergambar bersama2...huhuhuhu........




Cian kt kwn kecik yg namenye nor...kami semua borak sakan n ketawa bukan maen...dye dok sorang2 je tepi kolam 2...macam sedih le plak aku tengok....hahaha...ak bg dorg maen arnab2 aku...dowg takot nk pegang except poklan...poklan wt muka rilex je..kne gigit gn arnab ak pn wt muka slumber...ahahaha....


Akhir skali, terima kasih lagi sekali kerana berjaya sampai rumah aku...huhuhu..aku minta sowey sgt2 cz tadapat join kowg merayau...pe2 pown, aku happy sangat2 jumpe korg...huhuhu...de mse, kte jumpe lg yea... 

No comments:

Post a Comment

My Hamster