Tuesday 17 January 2012

Alhamdulillah..Mujur Cepat Sedar

Assalamualikum & Selamat Sejahtera Semua....

Aku bersyukur sgt2 ke hadrat illahi kerana cepat sedar gn pe yg berlaku sekarang neh...mujur x terlambat... mula-mula, agk konpius gk nk wt keputusan..now, ak yakin  k wt keputusan after yg telah terjadi...ALLAH da tunjukkan segala-galanya pada ak...Aku berterima kasih sangat2 kepada Allah...so, lepas neh ak perlu lebih berhati-hati untuk mengenali insan yg bernama "LELAKI"....Seyesly, aku susah sagat nk percaya gn laki terutama laki yg baek...tak semua laki baek cm 2....de sesetengah je yg cm 2...nampak wajah baek but ati, ALLAH je yg taw....

Pas pe yg jadi, aku kuatkan semangat untuk x fikir lagi perkara 2 dan aku berterima kasih pd seseorg kerana susah membantu aku dalam hal ini...Jasamu tak akan aku lupakan sampai la aku mati...Aku pn dah x nk layan orang cm 2 lagi...Lantak la pe dye nk fkr...Aku x kesah...asalkan aku x terjerumus kepada perkara yang sepatotnye...Thx kepada membe ak ejad cz bg advise yg berguna untuk ak gne...Even bkn ejad yg tlg, dye mbantu secara x lngsung gn memberi nasihat kpd ak....Hati aku x la sakit sangat...Cume aku x ske bila di perdaya gn laki cm 2..

Kata baek n sygkn aku but semuanye palsu...tak perlu la aku nk becerita psl bnde dah jd...biarlah menjadi rahsia hidup ak...Aku tak akan lupe pe yg jadi neh...Sampai mati aku akan ingat...what goes around, will comes around...ko tunggu je la jantan...Masanya akan tiba jua...So, bhati-hatilah bila kenal gn laki d'internet atau di mana-mana je...jangan pecaya sgt ble dye ckp dye jatuh cinta atau suke gn kte....Mujur lah aku x percaya gn ko and aku ragu-ragu gn cara ko 2...


SEKIAN....

No comments:

Post a Comment

My Hamster