Saturday 28 January 2012

Wedding Balqis & Fakrull (28/01/12)

Assalamualaikum...

Sebagai permulaan wedding tahun neh, aku ingin mengucapkan tahniah buat sahabat baik aku iaitu balqis dan pasangannya...semoge berkekalan hingga ke akhir hayat...if ikut perancangan balkis, wedding dia sepatutnya hujung tahun neh...Ada sebab-sebab tertentu, terpaksa di percepatkan majlisnya...alhamdulillah selesai sudah majlis kawen siti balqis binti kasman neh...


Dah lama sebenarnye aku x jumpe bff ak neh...last jmpe pn mse form 6 dlu...tu pn tahun 2004...now da 2012...lebih kurang 7 tahun gk la x jumpe dye...pas neh, x taw la bila lg nk jumpe gn dye...da kawen, susahsket la nk bebas cm hidup bujang...pe2 pun, ak amt2 epy dpt jmpe dye...dye masih igt lg kat ak...tenkiu sahabatku! LOve u so much...mmuuuaahhh...


Dia buat kenduri kecil-kecilan je...so, dia jemput orang pn sikit gk..myb tade budget ko...pe2 pn, ak nk ucap tenkiu banyak2 krn masih igt aku n jemput aku g wedding ko...terharu aku...huhuhu...tema dye pink...cantek sangat! ak pn nk wt tema pink! hahaha...pink dia cantek sangat...aku suka! member-member yang datang td sikit je...nasib la dia jemput gk...tenkiu lg skali balqis! syg sgt2 kt ko....






Lastly, seronok sgt jmpe kawan-kawan ari neh...balqis pnye wedding adalah permulaan untuk tahun 2012.. pas neh ada lg...dah bsusun panggil ak kenduri...mana aku sempat pergi, aku pergi la...tak sempat, maafkan sy yea...yg jauh2, konpem ak x smpai...hahaha...adiosss...

No comments:

Post a Comment

My Hamster