Sunday 11 March 2012

Wedding E-jan & Farah


Assalamualaikum...

Firstly, nk say congrat's to my fwen ejan kerana telah menjadi suami yg sah kepada isterinya yg bernama farah...semoga berkekalan hingga ke anak cucu...aku, x la kenal rapat sangat gn ejan neh...taw sket2 je tentang dye...aku kenal dye pn dari member aku sendiri...aku x sempat nak jumpa pengantin td sebab malu... takot dye x ingat je...dah lame x contact gn dye...huhuhu...lagi pun, dat time tgh hujan...memang agak kelam kabut gak la nk blah...

Anyway, thx 4 invite yea ejan...aku igtkan dekat...rupe-rupanya jauh juga...da jmpe jalan nk pergi, umah pengantin lak x jumpe..hahaha..sesat bagai la aku gn kawan2 aku...nasib la da sorg pakcik neh tlg bagi direction...if x, x taw la ke mana2 la kami pergi...hahaha...tenkiu so much pakcik! pe2 pun, aku nk ucapkan tenkiu sesangat kt kecik sbb sudi dtg dr jauh (x la jauh mana pn...ayt je lbey...hahaha) amek aku gn aini untuk g kenduri kawen member aku..x ku lupa jasamu itu yea...hehehe...daaaa

No comments:

Post a Comment

My Hamster