Thursday 1 March 2012

Rezeki Masing - masing


Firstly, nk say congrat's to my fwen Aqish cz dye da dpt kje baru...dye resign lambat dr ak, dye dpt kje dlu...ak happy cz dye da dpt kje...at da same time jeles sebab aku tak dapat kerja lagi...tapi tak mengapa, dah rezeki dia sampai dulu dari aku...lagi pun, dia banyak komitmen...nk kne byr macam-macam...memang patut dia dapat kerja cepat...huhuhu....hope dia bertahan la gn kerja baru neh...aku siap pesan kt dia, nk resign, cari kerja dulu...jgn resign membabi buta....susah di buatnya...hehehe...

If aku dapat kerja pas neh, aku kena fikir banyak-banyak kali if nk resign....kena cari kerja lain dulu n then dptkn kerja baru dulu...pas 2 bru leh resign....huhuhu...kerja sekarang, memang susah nak dapat...tapi terpulang pada rezeki masing-masing...kita kena usaha, berdoa dan bertawakal...usaha mencari kerja memang penting.. Anyway, congrat's skali lagi yea Aqish...selamat memulakan kerja di tempat baru....kerja rajin-rajin yea...nanti leh belanja aku makan...hahaha....daaaaaa

No comments:

Post a Comment

My Hamster