Tuesday 27 March 2012

Aku Cinta Dirimu...


Aku mencintaimu bukan kerana apa yang ada padamu
Aku mencintaimu kerana hatiku yang memilihmu
Aku mencintaimu karena kau layak menerima cintaku
Bersamamu, kuyakin cintaku akan menjadi cinta yang dewasa
Aku mencintaimu dengan cinta yang terus bertambah dari waktu ke waktu

Hari ini aku mencintaimu lebih dari hari kelmarin
Dan kurang dari esok
Aku mencintaimu untuk mewujudkan kebahagiaan dalam hatimu
Namun, jika ada seseorang yang sanggup mencintaimu lebih dari cintaku padamu, akan kurelakan kau untuknya
Tapi jika cintanya tak lebih dari cintaku padamu, jangan harap dia mendekatimu

Apapun kan kulakukan untuk kebahagiaanmu
Kerana kebahagiaanmu adalah kesempurnaan cintaku
Tak akan ada yang lebih membahagiakanmu selain cinta yang tulus
Dan itu akan kau dapat dari cintaku.

KERINDUAN PADAMU 1 KEKUATAN,
MENYAYANGIMU 1 KELEBIHAN,
MENCINTAIMU 1 KEPERLUAN,
MENJAGA & MELINDUNGIMU 1 TANGGUNGJAWAB,
MEMBIMBINGMU 1 AMANAH,
MEMBAHAGIAKANMU 1 KEPENTINGAN!!!

No comments:

Post a Comment

My Hamster