Tuesday 3 April 2012

Paddington House Of Pancakes






Assalamualaikum...

Entri kali neh, aku nk becerita tentang tempat aku makan last saturday with my adik pompuan...aku and adik aku pilih sebuah tempat makan neh...Namanye "Paddington House Of Pancakes"...neh first time aku try makan gan adik aku la...kedai neh berkonsepkan pancakes...Aku gn adik aku g Paddington House Of Pancakes yg dekat Mid Valley Megamal...Kedai neh x susah nk cari...Jalan nak menuju ke The Gardens...Price all da food n drink, semuanya standard la...totally, not bad...so, korang kena try test makan kt sini...

Decoration kedai neh agak menarik jua...yg untuk mid valley la...other outlet, aku x taw la sebab aku x pernah pergi...hehehe...Aku order Spaghetti Wiith Mushroom and Strawberry Kiss...Adik aku order chicken grilled with Pancakes & air apa ntah...aku x berapa nak ingat sangat la nama kopi adik aku minum tu sebab namanya agak pelik...susah aku nak menyebutnya...hahaha...kat bawah neh, da picture makanan n minuman kami...gambar aku tade la...sebab gune kamera phone je pn...x berapa nak cantek sangat la...


Strawberry Kiss


My Adik Punya Drink



Spaghetti With Mushroom



Chicken Grilled With Pancakes



So, Korang try la tempat makan neh...ARIGATO!



No comments:

Post a Comment

My Hamster