Sunday 5 February 2012

Starbucks Time!!

 chocolate  Cream Chip
Petang tadi, aku teman adik aku redeem starbucks free...dye dapat starbucks free masa kami beli starbucks chocalate cream chip 2 large kt tanah rata, cameron highlands bout 2 weeks a go...puas ati dye dapat starbucks free even dpt small cup je pn..huhuhu..untung la dapat gak daripada tak dapat kaannn...adik aku neh memang gila starbucks..pantang nampak starbucks, meroyan la dye...hahaha...aku pn minum gk starbucks but x la over cm dye...huhuhu..


Starbucks, mmg sedap kopi2 n ice blended dye...mahal 2 perkara besa la...mana ada starbucks yg murah..skali skala minum, tape le juge...hari2 minum, tauke balak pn leh bankrap! hahaha...untung la dapat minum starbucks daripada orang yg tak dapat minum langsung kann...syukur sangat2...if korang nk taw sedap atau x starbucks neh, try la sendiri...aku puas ati gk la gn minuman starbucks walaupun aku x selalu minum pun...dapat merasa starbucks, dah cukup bagi aku..huhuhu...

No comments:

Post a Comment

My Hamster