Sunday 5 February 2012

Arnab Saya Sakit!!


Cian sangat-sangat kt rabbit ak (pic dye kt ats neh)...Name rabbit aku neh bobo...dye sakit kaki since my dad beli...dlu da bg makan ubat...da ok la..pas 2 jd balik sakit kaki dye...semakin mbengkak lak 2...ak jz letak aloe vera je...before this, ak prnh tgk talk show martha, dye ckp elok bg binatang mkn aloe vera n sapu pd tmpt yg sakit..ak pn buat la...before arnab neh sakit, baby rabbit ak da gk jd cm 2..ak letak aloe vera n buang nanah yg ada kt kai dye, sekarang dah elok berjalan n dah sembuh..bukan maen cergas lg..

dekat bobo neh, ak try wt cm aku wt kat baby rabbit la...setakat neh, beransur pulih la sakit dye 2...da x bengkak sangat kaki dye...take time gk nk baek kaki rabbit aku neh...aku cube rawat sedaya upaya sampai sembuh sakit kai rabbit aku neh...if x baek sangat n still jd bengkak lg, aku nk bwa g klinik haiwan...aku sayang arnab2 ak...sdey sgt2 kot ble arnab ak mati...aku sayang arnab aku, lbey dr segala-galanye even dowg neh agk ganas...hahaha...

Cepat sembuh yea wahai bobo kesayanganku!! sedih sgt bile tgk dye jln terhencot2...nk letak kai dye pn x boleh..sdey taw bile tgk bintang kesayagan kte sakit...even dye sakit, lari tetap laju gak...hehehe...dye kuat n comey sangat2...

No comments:

Post a Comment

My Hamster