Friday 3 February 2012

Rindu Sama Korang!!!

Hidayah

Fizal & Alia (Couple)

Windu bangat seh gn mereka bertiga neh..bila la agaknye dapat kuar gn dowang lagi...dayah n alia, budak umah aku mse practical dulu...kami practical 1 opis but different department la n 1 umah sewa gn mereka..tetibe teringat zaman lalu...dah 2 tahun lebih kot aku x jumpe gn dowg..plan nk jumpa, x pernahnye nk menjadi...asyik cancel last2 minute sebab masing-masing ada hal...hope, 1 day dapat gak la jumpe dowg.. windu giler neh...ak suke kwn mereka sebab otak mereka agak giler sket...hahahah..jgn marah anda bertiga if terbaca post aku neh yea...

masa dok umah sewa gn dayah n alia, rajin gak kami ke hulu n ke hilir...pantang alia bawa je kereta, memang ilang la kami bertiga...ada time, aku x ikut gk cz malas nk kemana-mana...pew2, 3 bulan bersama mereka, sudah kenal otak mereka yg gila itu...yg paling penting, kawan2 aku neh kuat makan!! hahahaha...bab makan, mmg superb r dowg neh...licin dalam sekelip mata walaupun penuh 1 meja besar..teringat buka pose gn dowg masa kt pizza dulu...order, penuh meja...taw2 abes je...aku terkejut but itulah kenyataanye!!

No comments:

Post a Comment

My Hamster