Friday 3 February 2012

Gila Twitter!



Lately, aku agak giler gn twitter...x taw la kenapa...dulu, x macam neh... twitter aku dulu sunyi sepi je..bkn di sebabkan tade follower...ada je follower..member sendri lak 2...tp jarang online twitter dat time cz x tahu guna sangat twitter dat time..hahahaha...sekarang da pandai guna twitter, makin maju r dalam dunia twitter...hari-hari kena tweet..kawan pn dah makin bertambah n dah borak2 gn orang yg kt twitter...tp kne careful gk...takot jumpe yg jahat dan yg x senonoh je...susah kita..huhuhu...so far, kawan-kawan aku kt twitter, ok je..seronok lak borak2 gn dowg..

Dalam pemerhatian aku, twitter paling banyak skali budak-budak sekolah...budak yg baya aku n yg lebih tua dr aku, jarang la jumpe kt twitter 2...bahasa budak-budak sekolah kt twitter, agk hebat gak...makin hamun n ckp pkataan yg x spatotnye, mmg banyak sgt la...nk tunjuk bgos atau nk budget hot ble ckp cm 2?tak faham aku gn budak-budak zaman sekarang...tade rasa malu sikit pn...aku yg terbaca pn malu...x salah kite nk luah apa-apa kt twitter 2 atau kt laman sosial laen but cover-cover la sikit perkataan anda 2...buruk bebenar apabila pompuan yg ckp cam 2...

Facebook, ak online gk but tak lame la...agak-agak x taw nk wtpe, ak log out n online twitter lak...dok online twitter lame plak...hehehe...dlu addicted gn facebook n now addicted gn twitter...x lama lg, buhsan la aku gn twitter neh...same like myspace, friendster n tagged...huhuhu....mana je laman sosial baru ada, aku msti buka account...saja gediks...hahaha...bkn nk kata aku baek...kena ati2 je...yg baek pn x semestinye ok kannn...aku cari kawan2 yg ok je...yg x bpe senonoh, ak x mau jd kwn..sapa-sapa yg bce entri aku neh n ada twitter, silalah follow ak yea...i will follow u back...



Arigato!

No comments:

Post a Comment

My Hamster