Tuesday 27 December 2011

Realiti Kehidupan




♥ Tetap TERTAWA walau sebenarnya aku ingin MENANGIS..
♥ Tetap TERSENYUM walau sebenarnya aku KECEWA..
♥ Tetap KUAT walau sebenarnya aku sudah TAK SANGGUP lagi..
♥ Tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah..
♥ Dan yang terpenting tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja walau sebenarnya hatiku LEMAH dan sedang TERLUKA...

Kerana Aku percaya dengan firman Allah:Dan pada sisi Allah-lah kunci-kunci semua yang ghaib; tidak ada yang mengetahuinya kecuali Dia sendiri, dan Dia mengetahui apa yang di daratan dan di lautan, dan tiada sehelai daun pun yang gugur melainkan Dia mengetahuinya (pula), dan tidak jatuh sebutir biji pun dalam kegelapan bumi, dan tidak sesuatu yang basah atau yang kering, melainkan tertulis dalam kitab yang nyata (Lauh Mahfudz)"


No comments:

Post a Comment

My Hamster