Thursday 29 December 2011

Perebualan Mereka

Perbualan ini di antara FACEBOOK, FRIENDSTER, MY SPACE, TWITTER, GOOGLE, MOZILLA, INTERNET EXPLORER, INTERNET, YAHOO, MAXIS, CELCOM, TMNET, TNB.....Mereka bergaduh kerana ingin menunjukkan kehebatan masing-masing....Siapakah yg paling hebat?Ikuti perbualan mereka.....


FACEBOOK : Aku Kenal dengan semua orang

FRIENDSTER : A'a...semua kenalan ak ko curi

MYSPACE : kami musuh anda wahai FACEBOOK!

TWITTER : Tape FACEBOOK, ak back up ko.....

GOOGLE : diam! Aku ada semuanye

MOZILA : Tanpa aku, korang x leh akses

INTERNET EXPLORER : Wei MOZILLA, sendiri mau igt la...gua kn ada!!

MOZILA : Lu pehal?Mao kco line orang jer!

INTERNET EXPLORER : Lu dlu la mamat, mengaku lu sorg je boleh akses pd diaorg td!!!

INTERNET : sudah-sudah, jgn gaduh!! kalau aku tak de, korg lg la tak de...power x ak?

FACEBOOK : akulah yg plg ramai di kunjungi...jd gua la yg tbaekkk!!!

YAHOO : FACEBOOK, jgn riak sgt! kalau ak takde mana leh buat email!

GOOGLE : YAHOO, gua kn bleh wt email gk!

MAXIS, CELCOM & TMNET : (SERENTAK) Ehemmmm!!! Lu org igt, kami neh kayu?

TNB : Diamlah korg! nantia ak matikan elektrik, bru korg taw siapa yg plg power!!


Begitulah perbualan di antara mereka.......hahahahahahaha.........



No comments:

Post a Comment

My Hamster