Sunday 12 August 2012

Perubahan!


Assalamualaikum...

Aku telah melakukan sedikit perbahan pada blog aku neh. Just tukar layout je. sebab dah lama aku x tukar layout. dah buhsan gan layout yang lama. So cantek @ x, aku je yg suke. hehehe. For those yg suke, tenkiu so much. Yg x suke, harap maaf yea. This is my blog! Aku nk buat apa gn blog aku, aku punya suke. hehehe




Lagu pun, aku tukar gak la. aku neh memang rajin tukar lagu. tak nak lagu yang sama je dok play kt blog aku. aku yg edit blog neh, if dengar lagu yang sama, buhsan gk kan. so, conclusion nye, aku memang rajin tukar-tikar lagu. hehehe.

Aku rasa, yg tu je la aku tukar pn. X la tukar banyak mana pun (kecoh je aku neh kan!). Hahaha.. so, de masa, aku tukar pe yg patot. tade masa, aku biarkan berhabuk je blog aku neh. Aku neh de masa je rajin n de masa nya malas...hahaha...ok la, adiossss semua...



No comments:

Post a Comment

My Hamster