Sunday 29 July 2012

Menghitung Hari


Alhamdulillah, diam x diam, dah nk dekat 2 bln aku bekerja kembali even bukan permenant lg la. Saat ini, aku masih lagi mjalani Training Untuk Program Skim Latihan 1 Malaysia Under TM. Bersyukur sagat-sangat kerana aku di beri peluang untuk join program sebegini. If nak tunggu dapat kerja permenant, tak tahu la bile kan. At least, aku gain some knowledge and experience dalam program neh. Untuk 2 bln, aku kena staykt Menara TM. Aku kena involve dlm 1 project. Aku bukan nak pn tp arahan org besar kan.Kena lah ikut je walaupun tak nak. huhuhuhu.

Setelah nk hampir 2 bln (mse artikel neh tulis, lg 2 ari je nk msuk bln 8) ak kt menara, akhirnya, aku gan kawan-kawan aku akan kembali ke tempat asal iaitu kt KL. so, bersyukur sangat-sangat la sebab aku mencari peluang untuk di serap di KL tu. Cume sorang je yg kena stay kt menara cz dye da potensi utk di serap. Anyway, sepanjang nk dekat 2 bln, macam-macam kenangan manis dan pahit aku lalui. Dari service management, aku kena tukar ke project management. Dugaan sangat2 buat project Management. Tp dah name kerja kan, mana de bnde senang. Nak x nk, kena harung gak.

Pas neh, balik ke KL, x taw lagi kerja pe yg dorg nk bg. so, jz wait n c je la wht would happen when i'm already there. To all staff dept lvl 17, thx a lot cz sudi ajr aku seelok belok tentang kerja di situ. Jasa mu akan ku kenang sampai akhir hayat. Adiosss


No comments:

Post a Comment

My Hamster