Sunday 29 July 2012

Hi korang semua!!



Assalamualaikum & selamat sejahtera korg...

Dah lme rasanya x update blog. huhuhu. al-maklumlah busy lately neh. online sempat je but malas nk update blog. hahaha. Ari neh, tade buat apa2, so aku update la blog ak neh. As usual, ak update pe yg patot je la. Korg tgk pn korg leh taw pe yg aku suka update kan. Anyway, thx a lot for those yg blogwalking kt my blog. Later, aku akn blogwalking kt blog korang gak yea. Aku nk minta maaf byk2 sebab x reply chat box korg. haisshh..byk sangat nk kne reply. aku malas sudah. hahaha.

Saat artikel ini di tulis, dah dlm bln ramadhan...ari yg ke-9 umat islam berpuasa. so, ak nk minta sorry byk2 if aku ada wt salah n silap gn korang or tkasar bhs secara sengaja atau x dalam penulisan blog ak neh. Akhir sekali, Selamat Berpuasa..Puasa penuh2 yea. If x penuh, x leh braya!! hahaha. adios.


No comments:

Post a Comment

My Hamster